راهکار جامع بیمه‌گری ابریشم در شرکت بیمه کارآفرین

  1. خانه
  2. »
  3. اخبار
  4. »
  5. راهکار جامع بیمه‌گری ابریشم در شرکت بیمه کارآفرین

اولین بیمه نامه امید بازنشستگی، محصول جدید شرکت بیمه کارآفرین، روز سه شنبه مورخ ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲ با حضور مدیرعامل، معاون توسعه بازار و شبکه فروش، اعضا هیأت عامل، جمعی از مدیران ستادی و همچنین جمعی از شبکه فروش بیمه کارآفرین در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی و به صورت آنلاین و بر روی بستر آنلاین و بر مبنای سامانه جامع بیمه‌گری ابریشم در سراسر کشور، صادر گردید. این محصول با همکاری مشترک و بسیار نزدیک شرکت بیمه کارآفرین و شرکت مهندسی تحقیقاتی کارستان جوان در مدت زمان بسیاری کوتاهی، تحلیل، طراحی، پیاده‌سازی و عملیاتی شد.

«محصول بیمه امید بازنشستگی کارآفرین» با توجه به نیازهای جامعه طراحی و دارای مزیت‌هایی از جمله همسان‌سازی نرخ بازدهی آن با سایر مدل‌های سرمایه‌گذاری، پرداخت اولین مبلغ مکمل بازنشستگی بیشتر از آخرین حق بیمه پرداختی بیمه‌گزار و به صورت ماهیانه، پرداخت حداقل ۱۰ سال حق بیمه، پرداخت مادام العمر مبالغ بازنشستگی می‌باشد.

ابریشم یک راهکار جامع بیمه‌ای است که کلیه فرآیند‌ها و زنجیره ارزش مدیریت بیمه‌نامه از طراحی و ایجاد محصولات بیمه‌گری، استعلام قیمت، ثبت پیشنهاد، ارزیابی ریسک تا صدور، خسارت، اتکایی و سایر فرآیندهای بیمه‌گری را به کمک آخرین فن‌آوری‌های روز در حوزه توسعه نرم‌افزار الکترونیکی کرده و تولید آن حاصل تجربه‌ای ۲۰ ساله و نیز تلاش شبانه‌روزی تیمی متخصص و حرفه‌ای طی ۲ سال می‌باشد.

طراحی کلان این سامانه، حاصل مطالعات بهینه‌کاوی و شناخت ویژگی‌های محصولات بیمه‌ای پر فروش در کشور‌های مختلف جهان از جمله آمریکا، کانادا، کشور‌های اروپایی، هند و چین و نیز نتیجه فعالیت‌های کارگروهایی متشکل از کارشناسان خبره صنعت بیمه‌ و کارشناسان دارای تجربه فعالیت در شرکت‌های خارجی به همراه بررسی قابلیت‌های نرم‌افزارهای مطرح بیمه‌گری بین‌المللی، بوده است.

LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *